Organizacja kursów gastronomicznych |
Środa, 08 Styczeń 2020 21:51 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ogłoszenie nr 500539-N-2020 z dnia 2020-01-08 r. Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku : Organizacja kursów gastronomicznych Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Tak Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursów gastronomicznych Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi Tak Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w zakresie gastronomii. Zadanie 1 – Kurs Barmana IV - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 2 – Kurs „Kuchnia bankietowa” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 3 – Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 4 – Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 5 – Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 6 – Kurs „Ryby i owoce morza” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 7 – Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 8 – Kurs "Standardy kuchni polskiej" - 14 godzin x 45 minut/1grupa 10 osobowa. Zadanie 9 – Kurs „Torty okolicznościowe ” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). Zadanie 10 – Kurs „Wołowina w kuchni polskiej” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. zadanie 11 – Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). zadanie 12 – Kurs „ Carving w gastronomii” - 12 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 13 – Kurs „Nowe technologie w gastronomi” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 14 – Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 15 - Kurs wiedzy o winie - 14 godzin x 45 min/1 grupa. Zadanie 16 - Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. II.5) Główny kod CPV: 80000000-4 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1) Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 (wzór zał. nr 4b do SIWZ). b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 4a do SIWZ). c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór zał. nr 6A do SIWZ) d) Zobowiązanie (jeżeli dotyczy) innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zał. nr 7 do SIWZ) 2) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3) b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS Nie IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 – Kurs Barmana IV - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 – Kurs „Kuchnia bankietowa” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Modelowanie figurek marcepanowych” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Przygotowanie przyjęć okolicznościowych z kalkulacją menu” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Ryby i owoce morza” nauczyciele - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Ryby i owoce morza” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Sporządzanie deserów talerzowych w kuchni polskiej” - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs "Standardy kuchni polskiej" - 14 godzin x 45 minut/1grupa 10 osobowa 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Torty okolicznościowe ” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Wołowina w kuchni polskiej” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Organizacja przyjęć okolicznościowych” - 14 godzin x 45 min/jedna grupa (10 osób). 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „ Carving w gastronomii” - 12 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Nowe technologie w gastronomi” - 16 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Savoir - vivre w gastronomii z elementami protokołu dyplomatycznego” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs wiedzy o winie - 14 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs „Up selling i cross w obsłudze konsumenta” - 6 godzin x 45 min/1 grupa. 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 4) Czas trwania lub termin wykonania:
6) INFORMACJE DODATKOWE: Załączniki:
Informacja z otwarcia ofert: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zmieniony: Środa, 22 Styczeń 2020 13:22 |